poniedziałek, 4 maja 2015

Weekend majowy i nowe wzory specjalnie dla Was i Waszych pociech!

Ciekawa jestem jak minął Wam weekend majowy, bo mi było całkiem przyjemnie:-) Gościliśmy się z sąsiadami, których serdecznie pozdrawiam:-) Trochę pobiegałam, pojeździłam na rowerze, pogrillowałam i oczywiście po projektowałam. Nie będę liczyć ile godzin spędziłam przy komputerze (bo zawsze jest ich za dużo...), ale starałam się, aby zaprojektować taki wzór, który będzie podobał się Wam i Waszym maluszkom. I dodatkowo jeszcze stanie się ozdobą Waszego wnętrza:-)

Przedstawiam Wam poniżej dwa projekty w różnych wersjach kolorystycznych. Bardzo bym Was prosiła, abyście w komentarzach pod postem napisali, który wzór byście wybrali dla swojego malucha:-)
Mogę Wam tylko zdradzić, że te wzory zaprojektowałam na "coś" wygodnego, miłego, lekkiego i do zabrania ze sobą np. do samochodu albo do parku:-)

DROPS


Wzór nr 1 "Drops blue"

Wzór nr 2 "Drops pink"


Wzór nr 3 "Drops light rose"


HEXAGON

Wzór nr 1 "Hexagon purple"


Wzór nr 2 Hexagon blue


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz