piątek, 8 maja 2015

Uchylam rąbka tajemnicy..

Przeglądałam ostatnio internet w poszukiwaniu inspiracji na tkaniny dziecięce, ale widzę, że generalnie wszędzie jest to samo, a ja lubię się odrobinkę wyróżnić:-) mam nadzieję, że nie ja jedna...
Od kilku dni bardzo intensywnie projektowałam. Wymyślanie nowego projektu, rysowanie, dobór kolorów jest dość czasochłonne, ale za to baaaardzo przyjemne i uwielbiam ten etap, kiedy wszystko dopiero powstaje. Tworzenie wzoru nie jest rzeczą prostą. Czasami jest tak, że mam jakiś pomysł, przelewam go do komputera, ale okazuje się, że jest delikatnie mówiąc do bani... a w mojej głowie, tak ładnie wyglądał:-) no cóż zdarza się...
Tym razem opracowałam takie wzory jak poniżej! Ciekawa jestem Waszych opinii...

Wzór "Literkowo"

Wzór "Różowe serduszkowo"

Moja córka zobaczyła te serduszka na różowym tle i tylko westchnęła komentując: "Ach... jakie piękne... szkoda, że nie ma takich zielonych...." Pytam dlaczego? "bo ja bym chciała taki zielony, bo z różowego dawno wyrosłam...". Ach to proszę bardzo, jest i miętowy!

Wzór "Miętowe serca"


Wzór "Tears"

Opracowałam jeszcze jeden wzór, ale pokaż go dopiero wtedy, kiedy z niego coś uszyję!
Tymczasem miłego weekendu pracusie:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz