wtorek, 13 października 2015

Jelonki nad górami

Nie wiem, jak Wy, ale ja już żyję powoli świętami. Myślę teraz nad motywami na poduchy i plakaty. Zrobiłam już pierwsze wzory, ale na razie cicho-sza! Nie puszczam pary z ust, to będzie niespodzianka:-)
Wczoraj, na moim fanpage'u Ping zaprezentowałam Wam jeden plakat w dwóch wersjach kolorystycznych. Patrząc po Waszych komentarzach szary plakat zdecydowanie wygrywał, ale byli też tacy, którzy życzyli sobie, aby było na nim więcej czerwieni, więc jest też wersja z większą ilością czerwieni.
Mam nadzieję, że teraz wszyscy są już zadowoleni, a ja zapraszam Was do pobierania plakatu i wydruku we własnym zakresie. Ot taki mały przed świąteczny prezent ode mnie dla Was.
Pod każdą wizualizacją plakatu jest zamieszczony link, wystarczy w niego kliknąć i pobrać projekt za darmo. Każdy z Was może sobie go wydrukować do formatu A4 i przyozdobić ścianę lub biurko, albo dać bliskiej Wam osobie. Pliki będą aktywne do pobrania do dnia 16 października 2015 r. do godziny 00.00. Po tym terminie spóźnialscy będą musieli zapłacić, więc kto pierwszy ten lepszy!

Plakat dla tych, co wolą turkus.


kliknij tutaj, aby pobrać ten plakat => klik

Plakat dla tych, co lubią szary i trochę różu:-)

 kliknij tutaj, aby pobrać ten plakat => klik

Plakat szary dla tych, co chcieli więcej czerwieni:-)

kliknij tutaj, aby pobrać ten plakat => klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz