niedziela, 26 kwietnia 2015

Już niedługo... nowości i konkurs!

Dziś cały dzień się inspirowałam:-) Oglądałam masę zdjęć na Pintereście. Jest naprawdę czym się zachwycić. Wpadłam na kilka genialnych pomysłów, bo ja mam przecież umysł iście napoleoński, więc nowe idee same stukają do mych bram.

Powiem Wam tylko, że WIELKIMI krokami..... bardzo WIELKIMI nadchodzą u mnie nowości:-) Będzie "coś" do siedzenia, do leżenia, do przytulania, do zabrania ze sobą:-) Będzie też "coś" dla dużych i dla małych, a to WSZYSTKO będzie do relaksowania się i sprawiania sobie przyjemności, bo wiadomo, my kobiety lubimy to najbardziej!

Koniecznie obserwujcie, śledźcie zarówno bloga jak i mojego fanpage https://www.facebook.com/1PingProject, bo niedługo będzie konkurs! Oczywiście z super nagrodami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz